Wednesday, March 21, 2012

boling oh boling....

teringat kisah aku,dia dan boling...
first time aku main boling,dengan dia..
mase tu aku turun s.alam...
disebabkan kami da terpisah jauh,akan ku ambil sedikit masa menziarahi dia di sane..
aku suka beraktiviti dengan dia...
walaupun first time aku main boling,tapi disebabkan dia suka boling,jadi aku semangat nak cube...
sape sangka "strike" sekali kot...hahaha
mmg best kalo kita dpt beraktiviti dgn insan yg istimewa pada kita...
tanpa kita sedar,walaupun benda yg paling kita x suke kita akan suke bila dia suke...
banyak kot yg berubah pada aku...
mcm da terbalik sikap aku dengan dia...
tapi aku tetap sayang dia lebih...
dialah sahabat aku,adik aku,teman aku buat selamanya...
kita x boleh paksa dia sayang kita...
dia juga mungkin ade orang lain untuk disayangi...
tapi sekarang da dekat 5 bulan aku xjumpa dia...
macam mane la dia kat sane...
nak je aku terjah dia kat sane,tapi dia sibuk,kalo aku g pun,dia xde mase nak layan aku...
"Ya Allah,berilah aku kesempatan untuk berjumpa dan menjaganya walaupun sekejap cuma"

~yg merindui teman sejati~
..............a-s-a-k-a.................

No comments:

Post a Comment