There was an error in this gadget

Sunday, April 25, 2010

my sweatheart

1-sy suka sgt tengok JARI-JEMARI teman wanita sy,cantik betul. Sungguh! sampai sy takut nak pegang.bukan takut jari-jemarinya patah, tapi takut nanti jari-jemari kami tidak boleh saling membantu di suatu hari yg sangat dahsyat di hadapan Yang Maha Esa...


2-sy suka tengok RAMBUTnya.cantik betul...sungguh! sebab itu sy belikan dia TUDUNG...bukan sebab cemburu org len melihatnya ,tapi sy mahu rambutnya di tutup sampai bila2...takut nanti.....dibakar dek api neraka...di suatu hari di hadapan Yang Maha Pencipta...


3-sy suka tengok BODY teman wanita sy...perhh!!! sungguh! sebab itu sy belikan dia TELEKONG...supaya masa "dating" dengan KEKASIH dia yg utama,dia jauh LEBIH CANTIK dab berseri menghadapNYA...sy pun tumpang dapat pahala...bahagianya...


4-sy sedih sgt bila tengok teman wanita sy tidak tidur, tidak makan sebab RINDUkan sy. sy pun mcm tu juga..si dia tanya"apa ubatnya?" sy pun bagi dia AL-QURAN sebagai PENENANG JIWA...smoga dia cintakan-Nya lebih daripada sy...


5-sy sedih tengok dia selalu pesan mcm2: "makan,minum,jaga diri,dan mcm2 ag...nanti awak sakit,sy juga yg susah hati..." tapi bila tengok wayang sm2,terlepas asar dan maghrib begitu sahaja,dia tak kate satu apa pun....aduh...BERDOSANYA sy!!!


6-sy memang SAYANG sgt pada dia.sy mahu jumpa DIA, bersama dia,cinta secinta cintanya.CINTA YG ABADI di dunia dan BERKASIH SAYANG di akhirat,ber"DATING" di syurga kerana di situlah tempat yg kekal abadi bagi tiap2 insan...


7-doakan kami saling INGAT MENGINGATI,INSAF MENGINSAFI...Ya Allah,ampunkanlah kami...semoga kami dapat kekal bersama selama-lamanya,di dunia dan di syurga nanti...amin...


sy pasti da pasti bahawa setiap insan yg bernama manusia tidak mungkin dapat lari dari perasaan menyukai dan disukai...lumrah kehidupan..terpulang lah pada kita semua sama ada dapat mengawal atau dikawal oleh perasaan sendiri...jika kita berjaya mengawalnya,insya-Allah cinta Ilahi akan menemui kita,tetapi jika kita dikawal oleh perasaan tidak mustahil kita akan tersasar dari landasan syariat...yakin dan percayalah bahawa ajal maut,jodoh pertemuan adalah di tangan Yang Maha Esa...apa yang perlu kita sebagai hambaNya buat ialah memenuhi tuntutan individu muslim kerana sesungguhnya "laki-laki yang baik adalah untuk perempuan-perempuan yang baik,dan sebaliknya..." jatuh bangunnya Islam terletak dibahu kita semua,generasi kini dan akan datang.

No comments:

Post a Comment