Monday, January 16, 2012

sAyA dAn eXaM..

Assalamualaikum..saya kembali lagi..seronok rupenya edit blog ni ye..

Alhamdulillah..tepat jam 11.00pagi, tamat perjuangan saya menuntut ilmu duniawi untuk sem nie..

Setiap kali berselisih dengan sahabat2, rakan2 dan teman2; persoalan sama yang diajukan..

“Ana, cmane paper?”

“alhamdulillah, macam biasa,paper warne pink,kekadang oren..:-)”..

“memang la,tak payah cakap la warne tu..ok tak?”..

“alhamdulillah,InsyaAllah tawakkal..”

“Ana tak pe, budak Dekan,mesti ok..”

“Astaghfirullahal’azim..”

*saya hamba Allah, saya banyak dosa, saya tak punyai apa2 kelebihan..

*YA ALLAH A BARIQ,YA RAHMAN, YA RAHIM..aku tidak pinta Dekan sebagai natijah perjuanganku sem nie YA ALLAH..aku hanya pinta Engkau berikan yang terbaek buat diriku, Agamaku dan negaraku..hanya Engkau mengetahui segala sesuatu yang terbaik untukku..

YA ALLAH YA GHAFFAR, andai Dekan adalah terbaek bagiku,aku bersyukur atas rezeki kurniaanmu..andai sebaliknya YA ALLAH, aku yakin dan percaya, ada hikmah yang Engkau sembunikan dari pengetahuanku..insyaAllah aku terima dan redha YA ALLAH..

p/s:sahabat2 n teman2, saya hanyalah hamba Allah, yang punyai kekurangan, juga melakukan dosa, tidak punyai kelebihan, kita dah berusaha..Dekan bukanlah kayu ukur kepada seseorang..seterusnya serahkan kepada DIA yang Mengetahui segala-galanya..doakan semoge Allah kurniakan yang terbaek bagi kita..

No comments:

Post a Comment