There was an error in this gadget

Saturday, October 23, 2010

taman rekreasi & mini zoo kemaman....

22 oct 2010....
perjalanan bermula jam 10.30 pagi...
dari sebuah destinasi ke sebuah destinasi...destinasi yang seterusnya di MINI ZOO KEMAMAN...
seronok sekali...
wahhh..first time sampai sini...zoo taiping dah...zoo melaka dah...
yang specially kali ni g jalan ngan adik tersayang....
dan sahabat2 yang sentiasa dalam ingatan...
mula2 kami bertemu cik ikan naga...besar sungguh...
jalan lagi...jumpe burung2 and merak...subhanallah...indah sungguh...
berjalan lagi...makin bk yg ditemui.cik kura2,encik kuda,encik ular...
dan yang paling best,jumpe kawan lame...en.beru...comel bangat...rase cam nak peluk je...
walaupun penat,tapi hati kami sgt gembira...terlerai segala kekusutan...tenangnya...
tu lah bila kite dekat ngan alam,sgt menenangkan hati...
tambahan plak dunia dah makin tercemar..
pembangunan dan maksiat di sana sini ....hurmmm...
entahlah....

arini plak 23 ct 2010...
ke mane kite seterusnya???
yeah...di tepi pantai...
just berdua...hehehehe
macam2 yang kami makan sesambil dok menghayati deruan ombak yang menghempas pantai...
suhanallah...sekali lagi hatiku terusik dgn ciptaan-Mu Ya Allah....
aku bersyukur atas segala nikmat-Mu...
aku bersyukur kerana di beri mas bersama dengannya walaupun seketika...sesungguhnya aku menyayanginya kerana-Mu...
banyak lagi yang aku perlu pelajari tentang kehidupannya di sini...banyak yg berubah...
alhamdulillah bertambah lagi proses taarufku...
entah bila lagi akan dapat ku menjejakkan kaki di sini...

wat farah,k.sham,k.lah n k.ina seronok ketemu kalian lagi...
serta kawan2 di uitm dungun yang mengenaliku salam kasih ku ucapkan...
semoga kita dipertemukan lagi jika diizinkan....

buat yang tersayang....
along terima semua ini sebagi tarbiyah dari Allah...
perpisahan yang diberi diganti dengan pertemuan yang cukup indah...
biarpun terpisah beribu batu,namun kamu sentiasa di hati...
ingatlah janji2 kita...

No comments:

Post a Comment