Thursday, December 23, 2010

akhirnya aku melangkah pergi...=(

setelah 3 tahun berada di bumi jengka,akhirnya aku terpaksa melangkah pergi...
kaki melangkah,hati tetap terikat..
terlalu banyak yang aku lalui dan pelajari...
terlalu dalam kesan di hati...
di situlah aku belajar mengenali diri...
di situlah aku bertemu permata yang di cari...

buat pensyarah2 yang aku kasihi,halalkan segala ilmu dan nasihat yg diberi...
takkan ku sia2kan sampai bila2...
hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian...

buat kawan2 batch dec 2007...
terima kasih menjadi temanku...
yg memahamiku dan bersabar dgnku...
semoga kalian sentiasa di bawah lindunganNYA...

buat kwn2 JPK...
maaf atas segala salah silap sepanjang bekerja...
maaf kerana tidak dpt menjadi rakan sekerja yg banyak membantu...
apa yang aku berikan hanyalah yang terbaik...
jgn pisahkan teori dan pektikalnya...
bukan sekadar berkata-kata,tapi lakukanlah ia dengan sebaiknya...
bukan senang nak jadi seorang pemimpin kalo tidak bermula dari bawah...
rase kesusahan org len spy dapat jadi pemimpin yg baik...
amanah itu berat dan pasti akan dipersoalkan kelak...

buat shbt2 arm dan eac...
teruskan perjuangan dalam membuat kebaikkan...
xrugi bekoban kerana Allah...
setiap titis airmata di jalan perjuangan xkan sia2...
Allah thu siapa hambaNya yang benar dan yang dusta...
yang benar pasti akan menang dan kebatilan pasti akan hancur...
sabarlah...sabarlah...sabarlah...

sudah masanya aku melepaskan segala yang aku miliki di jengka...
hanya kenangan yg aku bawa pergi...
berat tersa hati...tapi itulah hakikat yang aku perlu akui...
Dia lah yang berkuasa menentukan yang terbaik buat hamba2Nya...
redha dan tawakal mengiringi setiap langkah...
semoga Allah memberkati...

TAKKAN SURUT WALAU SELANGKAH,
TAKKAN HENTI WALAU SEJENAK,
CITA KAMI HIDUP MULIA @ SYAHID MENDAPAT SYURGA...

No comments:

Post a Comment